Jenže jsou situace, kdy se nedá udělat ani jedno ani druhé. A zde je třeba si chránit alespoň hlavu. Jakoukoli pokrývkou, v nejhorším případě si udělat plachetku z kapesníku. Ano, takovou, jakou měl farář ve filmové sérii „Slunce, seno“.
Toto je ovšem jen nouzové řešení. Lépe je mít kšiltovku, ta je lehká a skladná. Na motivu už tak poté nezáleží. Ale přece jen, co tak tam mít reklamu na svou firmu? Nu, jen si to představte, že je na kšiltovce logo vaší firmy, její název, a ještě něco dle přání. Tu by nosili vaši zaměstnanci, ale také by se dala prodávat, a to už by byla reklamička! Taková pokrývka hlavy se vyveze i do zahraničí, může být použita jako dárek, může se lehce udržovat a tak dále a tak dále. Prostě, výhod je obrovská spousta. A mladí v současnosti nic jiného nenosí, kšiltovka je zdobí i tehdy, když není vůbec potřeba.
Reklamní kšiltovky si můžete nechat udělat u firmy, která to umí a můžete jich mít libovolné množství. Dokážete si představit to překvapení, když při nějaké příležitosti, třeba při team buildingu otevřete bednu a z ní vytáhnete ne jednu, ale třeba sto kšiltovek? A každému jednu podarujete, třeba jako poděkování za věrnost podniku. To by bylo gesto a při tom to nestojí majlant. Cena se samozřejmě odvíjí od spousty věcí. Druhu potisku, barev, a hlavně také počtu kusů. Musíte sami uvážit, zda si nechat vyrobit kusů deset nebo sto. To větší množství vyjde pochopitelně laciněji.
Taková čepice je pak vlastně kus prezentace, kus vaší práce ať už firma nabízí cokoli. Nápisem na kšiltovce je viděna bezpočtu krát, proto si nechte název firmy udělat třeba ze dvou stran, a ještě i na štítek. Tak máte jistotu, že bude nápis viděn z více úhlů. Nuže, vidíte, že se vám věcička jistě vyplatí, o firmě se tak bude vědět a bude tedy i více zákazníků. A tím bude účel reklamní kšiltovky splněn na sto procent.